کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

بهانه


چترت را بهانه کن و بیا


باران


خیال بند آمدن ندارد

اتفاق آمدنت



دریاها


لبریز اتفاقند


و تو اتفاقی که


خیال افتادن نداری



خیال آمدنت


غمگینم


و رویایت


خیال آمدن ندارد



تنهایی



تنهایی یعنی


بهار باشد


و تو دستانت


از سرما بلرزد


حال خوب


این روزها


حالم خوب نیست


کمی حال خوب به من بده



همه ی دوست داشتنت


چقدر تلخ است


دوست بداری و


دوستت نداشته باشند



بهارم تولدت مبارک



این بهار


بیشتر از همیشه


بوی نفس های تو را می دهد



پ.ن : باز هم با تاخیر 11 فروردین تولد بهار بود




خیال روی تو


       در هر طریق


                 همره ماست



پ.ن : اینم سیزده بدر امسال گردنه کوهین


سال نو مبارک


لبخند می زنی


باران می بارد


سرزمین دلم بهاری می شود


پ.ن : شرمنده بابت تاخیر سفر بودم سال خوبی رو براتون آرزو می کنم