کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

بعضی لحظه ها عاشقت می کنند



نه آسمان لبخند می زند


نه خاطره ها


فقط ذره ذره می بارند


تمام لحظه هایی که عاشق نیستند

بوسه



از میان


تک تک واژه هایم


می بوسمت


شعر که سانسور سرش نمی شود


می شود؟

دلتنگم



دلتنگم


مثل آسمان


پیش از باریدن...



پنجره


پنجره ها هم دیگر


نه خواب می بینند


و نه آواز می خوانند


دل بسته اند به آسمان و


رویا می بافند



تعبیر یک رویا


دوست داشتنت را


می نویسم


مثل رویاهایم


تعبیر می شوی

خواب



کاش لبهایت


خواب مرا


می دید

عاشقانه های من


به شعرهایم


حسودی ام می شود


از من


عاشق ترند



دلخوشی



دلم به عصرهای چهارشنبه خوش بود


و به فنجان های قهوه


و به سرنوشت من


که ته فنجان های خالی


رقم می خورد


دلم به آمدنت خوش بود


به لبخندهایت


به رویای آمدنت


دلم خوش بود به آمدن و ماندن و نرفتنت


دلم به زندگی خوش بود


به لحظه های شادمانه ام با تو


به قدم زدنهای مکرر و ناتمام


به جاده ها که نفس می کشید زیر پاهای ما


....


دلم این روزها


یک دلخوشی ساده می خواهد


برای عصرهای چهارشنبه ای که


غریبانه می گذرد

دوری ات درد کمی نیست


چشمهایم به راه


نگاهم به در


بیا دیگر


خیالم تاب دوری ات را ندارد


خواب من



کاش گوشه ای از خوابم بودی


بی انصاف


لااقل


کمی به خوابم بیا