کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

زن قرمز پوش


یک چهارشنبه ی دیگر آمد


تو هنوز نیامدی


پیراهن قرمزم را می پوشم


قرارمان میدان فردوسی

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 21:13 http://after23.blogsky.com

چند سال هر روز حداقل یک بار می دیدمش. یا موقع رفتن به دانشگاه و یا موقع برگشتن. بیشتر برگشتن بود. فقط هم چهار شنبه ها نبود که قرارش هر روز شده بود. هرگز با او حرف نزدم. فقط لبخندی رد و بدل می کردیم. فکر می کنم دیگر نباشد.
من بیشتر از این که به او فکر کنم به طرف مقابلش فکر می کنم. این که واقعن چه اتفاقی افتاد. او چه شد؟ ممکن است قبل از قرار مرده باشد؟

از اینجور موارد زیاد هستن یه نفر بود من هر روز می دیدمش هر روز طرفای ظهر تا اینکه یه مدت غیبش زد یعد یه روز عکسشو دیدم رو دیوار شهید شده بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.