کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

قفل



گاهی


شبیه این قفل ها می شوم


ساکت و صبور


با بغضی که


خیال باز شدن ندارد



پ.ن: عکس دیوار چین با قفل هایی که زوجهای جوان برای مستحکم شدن ارتباطشون به روی آن نصب می کنند .

نظرات 4 + ارسال نظر
ناخدا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 07:05 http://best-diaries.blogfa.com

سلام و درود.
نوشته هایتان با وجود کوتاهی حرف های زیادی برای گفتن دارند.
لذت بردم.
موفقی باشید

تشکراز حضورتون

رضوان شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 23:47

من احساس میکنم اینا به عشق خودشون شک دارن که میرن به دیوار قفل میزنند اگه مطمن باشی دیگه نیازی نیست با اشیا عشقت رو محکم کنی
واقعا با کلید هاش چیکار میکنند؟؟؟
سوال شد برام
کاش میشد یه سر برم چین ببینن با این کلید ها چیکار میکنند

این عکسو داداشم گرفته که تازگیا رفته بوده چین باید ازش بپرسم

محسن پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 10:14 http://after23.blogsky.com

بچه که بودیم، گاهی با یاران دبستانی سراغ این زنجیرهای اویزان با قفل ها می رفتیم که سر راه مردسه بود. البته موقع برگشتن از مردسه که خوشحال تر بودیم. گاهی یکی دو تا از این ها را باز می کردیم. ینی قفل های آن موقع الکی بودند که با یک میخ هم باز می شدند. شایدم قفل های خراب را آویزان می کردند و هزینه ای بابت قفل تازه نمی داند. وگرنه من الان یک دزد قهار بود. خلاصه بعدش می خندیدیم که الان طرف میاد میبینه قفلش باز شده به خودش میگه مشکلم حل میشه. شایدم میشد والله و اعلم والله و اعلم به حقایق الامور و ظرایف الوجود. و ما مسئول اطلاع دادن به صاحب مشکل بودیم.
:)

اینم حرفیه

محسن چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 15:38 http://after23.blogsky.com

من تصاویر دیگری در شهرهای دیگری از این کار دیده هام. ولی به یک چیزی فکر می کنم و آن این که با کلید های این ها چه می کنند؟ هر قفلی حداقل دو تا کلید دارد. ینی هر کدام یکی را نگه می دارد. یا کلن کلید را از بالای دیوار به پایین پرتاب می کنند.

هر چند در اینجا این قفل ها را به زنجیرهای ورودی امام زاده ها وصل می کنند به امید این که باز شوند و گشایشی در کارشان حاصل بشود که معمولن قضیه عشق و عاشقی نیست.

در هر دو حالت نیازی به کلید نیست شاید کلیدو پیش خودشون نگه میدارن یه روز که پشیمون شدن میرن قفلو باز می کنن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.