کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

پاییز


لبخند بزن


بگذار پاییز


شرم کند


از آمدنش


نظرات 4 + ارسال نظر
adamak یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 12:57 http://www.embazi.blogfa.com

اشک بریز
بگذار زمستان
شرم کند
از آمدنش

بسیار زیبا ادمک عزیز ممنونم

رضوان یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 10:48 http://rzn-sh.blogsky.com/

شمال همه فصل هاش قشنگه
حتما پاییزش ه قشنگه
ولی تاحالا قسمت نشده برام

واسه من تو کرمانشاه پاییز فصل گریه است

اره مخصوصا جنگلاش انشالله خدا قسمت کنه

رضوان جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 14:16

عاشق این خاصیت شعرم که هر کسی باتوجه به احساسات خودش شعر رو درک میکنه ومعنا رو دریافت میکنه

من تا شعر روخوندم تضاد پاییز برام این طور دریافت شد که پایبر برای گریه است وباران اما خنده نقطه مخالف پایبزه واینطور پایبز خجالت میکشه

بعد کامنت ها باز کردم دیدم تصور خودتون یه چیز دیگه است
والبته مهم خود تصور خود شاعره

خب چون من معتقد نیستم پاییز برای گریه است پاییز با همه ی زیباییش فصل عاشقی کردنه یه بار تو پاییز برین جنگلهای شمالو ببینید یه ذره هم آدم گریه اش نمی گیره

شکیبا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 23:13

نتونستم تضاد لبخند و پاییز را بفهمم

یعنی پاییز با همه ی زیبایی اش جلوی لبخندت کم میاره و شرم می کنه بیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.