کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

چشم هایت



ماندن


دلیل می خواهد


چشم هایت...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 09:45

همیشه هستند خوانندگانی که تازه به وبلاگ سر می زنند بهتر نیست محدودیت زمانی نظردهی رو بردارید؟

نمیشه برداشت اما میشه طولانی ترش کرد روی 120 روز تنظیمش کردم

مهدی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 00:55

ایجاز در متن ، عمق در محتوا!
انتخاب تصاویر هم مثل همیشه، حرف نداره
ببخشید چرا امکان نظردهی برای مطالب پیشین بسته است؟

سپاس از شما
نظردادن برای هر پست به مدت 30 روز امکان پذیر هست

زری مشفق چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 11:45 http://koochehayedelam.blogsky.com/

آرام بخش ها
حافظه ام را پاک کرده اند
اما دلم می گوید :
من کسی را بسیار دوست می داشته ام

رضوان سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 14:10 http://rzn-sh.blogsky.com

و رفتن بهانه میخواهد
وپا ها بهانه های خوبی برای رفتن هستن

ماندن دلیل می خواهد رفتن بهانه

شکیبا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 17:43

چشم هایت را به من بسپار
من امانت دار خوبی هستم
...
...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.