کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

کوچه های دلم

اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل .....مولانا

رویای من



رویاهایم


خواب تو را می بیند


کاش کمی بیدار می شدم



نظرات 4 + ارسال نظر
آرین چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 19:25

از رویا های م
بیزار شده ام
برای دیدنت
خیلی بی چشم و روست

بیچاره رویاهای من

محسن سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 12:16 http://after23.blogsky.com

من اصلن خواب نمی بینم. شاید علتش قرص خواب است. باید سعی کنم که ترکش کنم.

شاید هم خواب می بینید یادتون نمیاد

شکیبا یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 00:49

سلام
اصلن(فارسی راپاس بداریم) نگران نباشید من شعراتون رو میخونم و نظرم رو مینویسم شما لازم نیست خودتون رو اذیت کنید
فکر کنم به شعرکوتاه طرح میگن

سلام بر شما
ممنون از حضورتون
طرح ، پریسکه و گاهی ترانک زیاد هم تفاوت نمی کنند

شکیبا جمعه 17 مهر 1394 ساعت 10:22 http://sahelearam93.blogfa.com

سلام بعد از مدت ها تمام شعر های ناخواندتون روخوندم و کلی لذت بردم
شاید بهتره بگم طرح به جای شعر در هر صورت بسیار زیبا مینویسید

سلام بر شما
ممنون از حضورتون نگاه شما زیباست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.